Automatisering voor het MKB

(ook particuliere verkoop)

 

Telefonie

Let op: opent in een nieuw venster PDFAfdrukken

Wij leveren onder de dienst Pro-Tel gebruiksvriendelijke, flexibele en kostenbesparende telefonie via internet voor zakelijk en particulier gebruik.
Deze dienst is gebaseerd op betrouwbare, redundant uitgevoerde VoIP* telefonie systemen van gerenommeerde leveranciers.

Er zijn twee abonnements vormen mogelijk, VOIP-Lite en MVOIP.

  • Met VOIP-Lite hebt u de beschikking over een eenvoudige telefoon aansluiting.
  • Met MVoIP** hebt u de beschikking over een gebruiksvriendelijk maar zeer geavanceerde telefooncentrale.

*  Voice over IP
** Managed VoIP

 

VoIP-Lite

Let op: opent in een nieuw venster PDFAfdrukken

VoIP-Lite is een eenvoudige Telefonie dienst voor thuis gebruik of voor een klein kantoor.

Kenmerken:

  • Volledige ondersteuning voor alle regionale telefoonnummers en nummerporteringen.
  • Real-time gespreksdetails voor eindgebruikers.
  • Ondersteuning van alle standaard SIP telefoons, modems en ATA’s.
  • Niet beperkt tot een bepaald breedband netwerk; werkt op alle breedband internetaansluitingen.
  • Niet locatie gebonden; hetzelfde VoIP account kan overal op het internet gebruikt worden.
  • Wereldwijd alle telefoonnummers bereikbaar (geen blokkering op 0800 of 0900 nummers).
  • Blokkeren van 0900 nummers mogelijk via de self service interface.
  • Gratis onderling bellen binnen het gehele Pro-Tel VoIP-Lite en Managed VoIP platform (en enkele andere providers).
  • Gratis bellen naar voicemail.
  • Voicemail to e-mail dienst.
  • Fax ondersteuning; het Pro-Tel VoIP netwerk ondersteunt de T.38 standaard en is geschikt voor het versturen en ontvangen van faxen. De kwaliteit van de fax ondersteuning is mede afhankelijk van het gebruikte SIP toestel of ATA.
  • In- en uitschakelbare uitgaande nummerherkenning.
  • Gratis inkomende nummerherkenning. Werking van de nummerherkenning is afhankelijk van de gebruikte telefoon.
  • Volledig gespecificeerde gesprekskosten.
  • Limiet op de gesprekskosten per maand. Pro Net biedt u de mogelijkheid om de kosten te limiteren tot € 250 per maand of de kosten ongelimiteerd te laten.
  • Het VoIP Lite account biedt u via een self service interface toegang tot de volgende functionaliteit.
    • Doorschakelingen configureren bij bezet, bij niet beantwoorden, onvoorwaardelijk doorschakelen.
    • Voicemail configureren, onder meer de mogelijkheid voor voicemail to e-mail.

Aansluiting:

Alle standaard SIP telefoons worden ondersteund.
Indien u bestaande toestellen wil aansluiten dan is dit mogelijk door gebruik te maken van routers met VoIP ondersteuning zoals bv de Draytek Vigor 2200V.

Prijzen*:

 Maandelijkse abonnementskosten €  6,00 
 Nummerportering, enkelvoudig nummer € 24,00
 Nieuw nummer €  0,00

*alle prijzen zijn Excl. BTW
 

Managed Voip (MVoip)

Let op: opent in een nieuw venster PDFAfdrukken

Met Managed VoIP kunt U gebruik maken van een volledig beheerde, digitale telefooncentrale, inclusief zero-touch provisioning van ondersteunde toestellen.
Afgestemd op zakelijke, betrouwbare dienstverlening.

  • Geen investering in dure telefooncentrales maar wel de functionaliteit
  • Tot 30% goedkoper bellen
  • Thuis bellen via de zaak
  • Eenvoudig en volledig in eigen beheer

Kenmerken:

  • Beschikbaar voor gesprekken vanaf en naar het publieke netwerk.
    • De Managed VoIP oplossing is volledig transparant bereikbaar vanaf het publieke telefoonnetwerk.
  • Weergave van bellende persoon, gebelde persoon en groep.
    • Het display op de telefoon geeft van oproepen weer wie er belt, wie er gebeld wordt en welke belgroep er gebeld wordt. Als het nummer bekend is in de interne telefoongids, wordt de naam van de beller gebruikt.
  • Nummer herhalen
    • Het laatst gekozen nummer kan herhaald worden.
  • Oproepen doorsturen.
    • Gesprekken kunnen automatisch doorgestuurd worden naar andere telefoonnummers, een voicemailbox, een belgroep of een automatische beantwoorder.
  • Doorsturen onbeantwoorde oproepen.
    • Gesprekken kunnen na een instelbaar aantal keer bellen doorgestuurd worden naar een ander nummer (intern of extern), een voicemailbox, een belgroep of een automatische beantwoorder.
  • Conference call met twee lijnen.
    • Het is mogelijk om een conference call (drie-weg gesprek) op te zetten met twee andere gesprekspartners.
  • Doorverbinden (met of zonder aankondiging).
    • Gesprekken kunnen doorverbonden worden naar andere gebruikers, met of zonder supervisie.
  • Belgroepen.
    • Het is mogelijk om gebruikers te groeperen in meerdere belgroepen.
      Managed VoIP ondersteunt broadcast en hunt (lineair en circulair) groepen.
  • Belgroepen aan- of afmelden.
    • Gebruikers kunnen zich aan- en afmelden voor de belgroepen waarin ze zijn opgenomen.
  • Gesprek wachten.
    • Gesprekken kunnen in de wacht geplaatst wordt. Tijdens de wacht wordt er wachtmuziek afgespeeld.
  • Gesprek parkeren en terughalen voor inkomende en uitgaande gesprekken.
    • Zowel inkomende als uitgaande gesprekken kunnen tijdelijk geparkeerd worden.
      Geparkeerde gesprekken kunnen op een later moment en eventueel van een ander toestel worden voortgezet.
      Het toestel dat het gesprek heeft geparkeerd, wordt regelmatig herinnerd aan het geparkeerde gesprek.
  • Overzicht oproepen.
    • Voor ieder telefoonnummer is er op het toestel een overzicht beschikbaar van gebelde en ontvangen oproepen.
  • Oproep (stil) bewaken.
    • Telefoons kunnen oproepen naar een ander toestel bewaken.
      De telefoon kan dan middels een geluids- of lichtsignaal (stil) aangeven of het toestel gebeld wordt en of het in gesprek is.
  • In gesprek weergave.
    • De telefoons kunnen middels lichtsignalen aangeven of andere toestellen in gesprek zijn.
  • Intercom.
    • De telefoons kunnen als intercom gebruikt worden, waarbij een boodschap over een specifieke of alle telefoons verspreid kan worden, zonder dat de telefoon opgenomen hoeft te worden.
  • Programmeerbare toetsen.
    • De functie van verschillende toetsen op het toestel kunnen door de gebruiker en de beheerder worden geprogrammeerd.
      Met profielen kan de indeling eenvoudig gestandaardiseerd worden.
  • Directe weergave tot 24 telefoonlijnen.
    • Middels uitbreidingen kan de telefoon van maximaal 24 lijnen laten zien of de lijn in gesprek is.
      Met de Programmable Key Modules kan hetaantal zichtbare telefoonlijnen worden vergroot.
  • Voice mail en bericht indicator.
    • De telefoon geeft aan wanneer er een voice mail bericht is.
  • Telefoniste functies.
    • Telefoonbewaking; weergave van gespreksstatus van telefoonlijnen op het toestel met weergave van de beller en mogelijkheid tot opnemen.
      Doorverbinden met één knop.
      Inzicht in aangemelde telefoons (online).
      Interne telefoongids (online en op het toestel)
  • Paren.
    • In de Managed VoIP dienst kunt u uw vaste telefoon koppelen aan een extern, bijvoorbeeld mobiel nummer.
      Wanneer iemand u op uw vaste telefoon belt, gaan zowel uw vaste telefoon als het externe nummer over.
      U kunt één van beide telefoons aannemen en het gesprek eventueel later overnemen op uw bedrijfstelefoon.
  • Bedrijfstelefoongids (webbased).
    • Er kan een bedrijfstelefoongids onderhouden worden. De telefoongids wordt gebruikt voor de click-to-call functionaliteit en om de naam van bellers op de telefoons te presenteren.
  • Gratis onderling bellen.
    • Gebruikers van de Managed VoIP dienst bellen gratis met alle andere klanten van de VoIP diensten van Pro Net. 
  • Volledig automatische telefoniste.
    • Er kunnen meerdere menu's worden samengesteld waarddor het mogelijk is dat bellers keuze kunnen maken om bv een voicemail berichtachter te laten of doorverbonden te worden met een afdeling of persoon.
  • Volledig automatische dag- en nacht begroetingen.
    • Er kunnen verschillende begroetingen worden opgenomen, ochtend, middag, nacht, lunch en speciaal.
  • Direct doorkiezen.
    • Met direct doorkiezen kan de beller een drie of vier cijferig nummer van de persoon of afdeling kiezen, waarna hij gelijk wordt doorgeschakeld naar de juiste bestemming.

Telefoonnummers:

Onderstaand een overzicht van de telefoonnummers die gebruikt kunnen worden op de Managed VoIP dienst.
Het gaat om de nummers die gebruikt kunnen worden om naar de Managed VoIP dienst te bellen.
Vanaf een Managed VoIP aansluiting kunnen alle telefoonnummers gewoon gebeld worden.

  • Regionale nummers.
    • Regionale nummers in alle 141 nummergebieden in Nederland
  • 088 bedrijfsnummers.
    • 088 bedrijfsnummers kunnen beschikbaar gemaakt worden via het Managed VoIP netwerk.
      Deze nummers dienen door u zelf bij Opta aangevraagd te worden.
  • 084 nummers.
    • Zelfde als voor 088 nummers.
    • 0800 en 0900 nummers
      Pro Net biedt geen 0800 en 0900 nummers aan. Het is wel mogelijk 0800 en 0900 nummers van andere partijen te koppelen aan Managed VoIP nummers.

Voor alle categorieën geldt dat telefoonnummers indien beschikbaar individueel of in blokken van 10, 100 of 1.000 nummers geleverd of gerouteerd kunnen worden.

Meerder vestigingen:

Indien u meerdere vestigingen heeft en deze via één of meerder nummers bereikbaar wil maken is MVoIP een uitstekende oplossing.
U kunt kosteloos onderling bellen via de interne nummers en u kunt alle  inkomende oproepen op alle vestigingen opnemen.

Prijzen*:

 Abonnement per toestel per maand

van af €  8,40

 Aansluitkosten

 Op aanvraag

*alle prijzen zijn Excl. BTW
 
Banner
Banner
Banner

© 2009 Pro Net Solutions BV - Borculoseweg 137, 7161 GV, Neede - 0545 295353